Als een soort van marketing middel, papier display rack komt met de ontwikkeling van POP reclame. Het heeft de voordelen van groene milieubescherming, gemakkelijk vervoer, snelle assemblage,enz.. geplaatst op de verkoopplaats, kan het de rol spelen van het weergeven van goederen, het overbrengen van informatie en het bevorderen van de verkoop.en worden veel gebruikt in voedsel, dagelijkse chemicaliën, huishoudelijke apparaten, elektronica, kleding en andere industrieën.
Productinformatie |
|
Producten: |
Aangepaste POP kartonnen vloerdisplays |
Materiaal: |
Geaffineerd karton (B,E,BE,AB) |
Afdrukken: |
CMYK-afdrukken, offset-afdrukken, inkjet-afdrukken (smaple kan worden gebruikt) |
Afwerking: |
Gloss/Mat Laminatie, Gloss/Mat Vernis, UV-coating... enz. |
Gebruik |
Beurzen, supermarkten, winkelketens, winkels voor het aanbieden van advertenties en het promoten van de verkoop |
Verpakking: |
Platte verpakking, semi-3D verpakking, 3D verpakking ((Standaard kartonverpakking of speciale verpakking volgens de eisen van de klant) |
Proeftijd: |
3-5 dagen |
Productietijd: |
Ongeveer 15 dagen |
MOQ: |
500 stuks voor kleine; 200 stuks voor grote |
Betalingsvoorwaarden: |
T/T, Western Union, L/C |
Kenmerken: |
Duurzaam, stevig, herbruikbaar, lichtgewicht, gemakkelijk te monteren, gemakkelijk te dragen |
Verzending |
FOB Shenzhen. Kleine hoeveelheden kunnen per vliegtuig of andere express worden verzonden. |
Monsterafgift |
De kosten van het monster worden u terugbetaald nadat u de bestelling heeft geplaatst |
1) Grootte, stijl, kleur en structuur kunnen worden aangepast.
2) Veel gebruikt in winkels, winkelcentra en supermarkten...
3) 4 kleuren (CYMK) of Panton kleuren afdrukken voor een mooie kleur.
4) Materialen - Recyclebaar karton, wit papier, golfkarton, enz.
5) Stempelen, zilver/goud stempelen, waterige coating, enz.
6) Geen MOQ, we accepteren kleine bestelling.
7) Massaproductie: 8-10 dagen /100-1000 stuks.
8) Vervoermethoden: zeevaart, luchtvervoer, expressbezorging.
1. Goed effect - papier display stand kan kleuren worden afgedrukt, is een uitstekende reclame drager, uitstekende publiciteit effect;
2Lichte gewicht - kan worden verspreid en gestapeld, waardoor transport- en logistieke kosten worden bespaard, opslagruimte wordt bespaard, kan worden geassembleerd en gedemonteerd, herhaald worden;
3.Low cost - ten opzichte van andere materialen is de prijs van papierbeelden lager, betaalbaar, geschikt voor een verscheidenheid aan grootschalige promotieactiviteiten, winkels, winkelcentra, tentoonstellingen enzovoort;
4. Multi-stijl - patronen, kleuren, vormen kunnen vrij worden ontworpen en kunnen worden gecombineerd met andere materialen (metaal, hout, plastic, enz.)
5. milieuvriendelijk - papieren schermen zijn geheel (of voornamelijk) gemaakt van karton en karton met een hoge hardheid,die toereikend is om promotiemateriaal te vervoeren en voldoet aan de eisen van milieubescherming, kan 100% worden gerecycled;
1Nieuwe productinformatie
Wanneer er nieuwe producten te koop zijn, is het gebruik van papieren beeldschermen op de verkoopplaats voor promotieactiviteiten van groot belang.kan de aandacht van de consument trekken, stimuleert hun kooplust.
2- Klanten lokken om te stoppen.
Papieren displays kunnen de aandacht van de klant trekken met hun nieuwe patronen, schitterende kleuren, unieke ideeën en andere vormen, waardoor ze stoppen en dan geïnteresseerd raken in de geadverteerde producten.
3Verbeter het imago van het bedrijf
Papier display racks zijn een belangrijk onderdeel van de visuele identiteit van het bedrijf.bedrijfsbeeldpatronen, slogans, en slogans, enz., om een onderscheidend bedrijfsbeeld te creëren.
4.Vakantie promotie
In de traditionele en moderne festivals zijn er een groot aantal verschillende soorten exposities, zoals expositieplanken, papierplanken, expositieplanken, expositieplanken en expositieplanken.Een vertoonbank kan een vrolijke sfeer creëren..
5- Verbetering van het imago en de waarde van de producten die worden verkocht
Papieren schermrekken worden hoofdzakelijk gebruikt voor de verkoopbevordering van de producten van de klant, de promotie van nieuwe producten, om het imago en de marktwaarde van de producten van de klant te verbeteren.